Wilt u uw klacht telefonisch aan ons doorgeven? Neem dan contact op met de afdeling Advies & Service.
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.30 uur via 033 752 5000.
Ook vanuit het buitenland kunt u uw klacht telefonisch doorgeven. Wij zijn bereikbaar op 0031 33 750 4000.
U kunt uw klacht ook per post insturen. Het adres is:
Direktbank
t.a.v. afdeling Advies & Service
Antwoordnummer 517
3800 VB Amersfoort
Een postzegel is niet nodig.
Om uw klacht op te sturen kunt u een formulier van het KiFiD gebruiken. Deze kunt u downloaden op de website van KiFiD. Het formulier stuurt u vervolgens op naar onderstaand adres.
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG 's-Gravenhage
Het klachtenformulier van Kifid kunt u downloaden via de website van KiFiD.nl.