Ontevreden over onze dienstverlening? Laat het ons weten! 

Wij willen graag dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Toch loopt het soms anders. Dat vinden wij vervelend. Laat ons weten wat uw klacht is, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.​ 
  

Heeft u een klacht? 

Om uw klacht zo goed mogelijk te behandelen vragen wij u: ​
  • uw klacht zo kort en bondig te omschrijven
  • geef duidelijk aan waarom volgens u de dienstverlening niet juist is verlopen
  • een suggestie te doen van hoe de klacht kan worden opgelost
Uw contactpersoon van Direktbank houdt u op de hoogte van de afhandeling van de klacht Ook kunt u altijd zelf contact opnemen via het telefoonnummer dat u van uw contactpersoon heeft gekregen.

Telefonisch

Wilt u uw klacht telefonisch aan ons doorgeven? Neem dan contact op met de afdeling Advies & Service.

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.30 uur via 033 752 5255.

 

En vanuit het buitenland?

Ook vanuit het buitenland kunt u uw klacht telefonisch doorgeven. Wij zijn bereikbaar op 0031 33 750 4000.

 

Per brief

U kunt uw klacht ook per post insturen. Het adres is:

Direktbank
t.a.v. afdeling Advies & Service
Antwoordnummer 517

3800 VB Amersfoort
Een postzegel is niet nodig.

 

Is uw klacht (nog) niet naar tevredenheid opgelost door Direktbank? 

U heeft dan zes weken de tijd om uw klacht ook aan de directie voor te leggen. De afdeling Klacht & Service zal dan namens de directie uw klacht in behandeling nemen. Vermeld waarom u het niet eens bent met de eerder gegeven uitkomst. U kunt uw beroep indienen via directieklachten@aahg.nl of per post:
 
Directie van Direktbank
t.a.v. Klacht & Service
Antwoordnummer 517 
3800 VB Amersfoort  
Een postzegel is niet nodig.
 

En als u het er dan nog niet mee eens bent?

Dan kunt u uw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Maximaal drie maanden na het doorlopen van de klachtenprocedure bij Direktbank, of na de ontvangst van de laatste reactie van Direktbank, kunt u uw klacht voorleggen aan dit instituut. Kijk voor meer informatie op de website van KiFiD (www.kifid.nl).​
 

Opsturen klacht naar het KiFiD

Om uw klacht op te sturen kunt u een formulier van het KiFiD gebruiken. Deze kunt u downloaden op de website van KiFiD. Het formulier stuurt u vervolgens op naar onderstaand adres.  
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG 's-Gravenhage


Het klachtenformulier van Kifid kunt u downloaden via de website van KiFiD.nl

Ook kunt u uw klacht direct voorleggen aan de bevoegde civiele rechter.
© 2021 Direktbank